Panama-Post Online (33), nieuwe artikelen
Nieuwe artikelen (voor volledige toegang: neem een abonnement ).
- Oude Oosterik, J. and Hollenberg, J. (2014). Hoe rekenen sbo-leerlingen? – onderzoek naar de relatie tussen strategiegebruik en instructie in het kader van PPON Rekenen-Wiskunde sbo – Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 33, 62-66
- Furinghetti, F. and Menghini, M. (2014). The role of concrete materials in Emma Castelnuovo’s view of mathematics teaching Educational Studies in Mathematics, 87(1), 1-6
- Roorda, G., Kleefsman, T. and Witterholt, M. (2014). Invloed structureringsactiviteiten bij uitvoeren van samengestelde bewerkingsopdrachten in groep 7 Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 33, 55-61
- Logtenberg, H. and De Lange, S. (2014). Lesson study – methodiek voor teamleren bij instructie – Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 33, 67-77
- Keijzer, R. (2014). Rekendocent in vo en mbo – beschouwing naar aanleiding van een studieochtend rond het Raamwerk rekendocent in vo en mbo Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 33, 83-85
- Markusse, A. (2014). Wiscodans en Keerdans – leren over symmetrie via dans Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 33, 78-82
- Punter, R. A. and Meelissen, M. R. M. (2014). Rekentalenten: een studie naar excellente leerlingen in TIMSS-2011 Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 33, 105-110
- Boswinkel, N. and Buijs, K. (2014). Passende perspectieven – rekenen voor leerlingen die 1F niet halen – Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 33, 95-104
- Depaepe, F., Van Roy, P., Hawrijk, I., Palmaerts, A., Vermeersch, N., Torbeyns, J., Verschaffel, L. and Van Dooren, W. (2014). Instructie in rationale getallen: moeilijkheden en uitdagingen Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 33, 86-94
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.