Alert 125 – Panama Post (online) artikelen afgelopen periode
Wellicht is het opgevallen, in de rechterkolom van deze website elwier.nl staan alle nieuwe artikelen van de panama post (online), met daarbij de aantekening dat u zich dan nog wel even moet abonneren op de panama post om het gehele artikel te zien. Hieronder recente artikelen (met abstract).
- Schuringa, L. (2014). Een eerste lesontwerp voor de pabo over wetenschappelijke notatie. Panama Praktijktip nummer 129 Panama Post (Online), 33, 13 – 17
- Lit, S. (2014). Van begrip tot begrip – ervaringen met een nieuwe opleidingsdidactiek – Panama Post (Online), 33, 1-7
- Nelissen, J. (2014). De ‘aaneensluiting’ – de psychologie van het leren denken ten tijde van Kohnstamm – Panama Post (Online), 33, 18 – 26
- Van Bommel, J. (2014). Een learning study voor het verbeteren van het onderwijs in rekendidactiek aan een lerarenopleiding Panama Post (Online), 33, 27 – 34
- Keijzer, R. and Lit, S. (2013). Reken-wiskundeonderwijs XL – verslag Panama-conferentie 2014- Panama Post (Online), 33, 35 – 43
- Keijzer, R. and Hendrikse, P. (2013). Wiskundetoetsen voor pabo-studenten vergeleken Panama Post (Online), 32, 41 – 46
- Kool, M. (2013). Ontwikkeling van de beroepspecifieke wiskundekennis op de pabo – leerlingenwerk voor een wiskundige opleidingsactiviteit – Panama Post (Online), 32, 22 – 32
- Buijs, K., Van Putten, C. M., Folmer, E. and Nieveen, N. (2013). ‘Verder met rekenen’ als voorbeeld van evidence-based onderwijsontwikkeling – pleidooi voor het combineren van effectevaluatie met procesanalyse – Panama Post (Online), 32, 13-21
- Van Loosbroek, E. (2014). Dyscalculie als biologisch gegeven. Het kanaal nummer 92 Panama Post (Online), 23(2), 12-16
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.