Alert 153 – Postdoc-VO project gestart

Op 30 oktober werd de Kick-off georganiseerd van het project Postdoc-vo. Tijdens deze kick-off presenteerden de docent-onderzoekers zichzelf en was er gelegenheid om kennis te nemen van de elf postdoc-onderzoeken.

Het Postdoc-VO project stelt gepromoveerde bètadocenten (bi, sk, na, wi), die werkzaam zijn op een vo-school, in de gelegenheid een deel van hun aanstelling te besteden aan het uitvoeren van een toegepast (vakdidactisch) onderwijsonderzoek in het belang van de schoolorganisatie. Iedere docent-onderzoeker wordt begeleid door een onderzoeksgroep op een universiteit en/of kennisinstelling.

Er is zeker iets te genieten op het gebied van wiskunde. Kijk wellicht zelf even op de website postdoc-vo (o.a. onderzoek naar wiskunde D, en naar de beelden die leerlingen bij wiskunde kunnen opbouwen w.b. een beroepsprofiel).

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.