Alert 162 – Volgens Bartjens Studentendag

Vrijdag 10 april 2015

Meten en Meetkunde Meester

Mijn toren is super hoog! Jij kan het allersnelste rennen! Hoeveel vierkante meters passen er op het schoolplein? Hoe krijg ik de hele school op de foto? Hoe zien de meubels in een kubuswoning eruit? Wat is meetkunde en waarom zouden kinderen nauwkeurig willen meten? Welke zinvolle, speelse, uitdagende activiteiten stimuleren kinderen bij de ontwikkeling van hun meet- en meetkundig inzicht? Hoe kun jij als leerkracht op een meer bewuste manier met mooi meet- en meetkundeonderwijs actief aan de slag? Op de Volgens Bartjens-studentendag 2015 staat het thema meten en meetkunde centraal.

Doorslaggevend voor de aanmeldingen is of de opleiders, jullie dus, studenten enthousiast kunnen maken voor deze dag. We merken het altijd meteen in de aanmeldingen als een pabo-docent enthousiast is geweest over de Studentendag. We rekenen dus op jullie!

Neem voor meer informatie en aanmelden contact op met Marije Bakker.

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.