Alert 177 – Nogmaals: vierdejaars studenten die de kennisbasistoets niet gehaald hebben

We schreven hier eerder over deelname aan het onderzoek naar vierdejaars studenten van de lerarenopleiding basisonderwijs die de kennisbasistoets rekenen-wiskunde nog niet gehaald hebben. We ontwikkelden binnen de ELWIeR onderzoeksgroep een vragenlijst voor alle vierdejaars studenten. Omdat we zo gegevens krijgen van vierdejaars die de toets gehaald hebben en van vierdejaars die dit nog niet lukte, krijgen we mogelijk karakteristieken van de laatste groep boven tafel.
We nodigen iedereen uit om de digitale vragenlijst aan zijn/haar vierdejaars voor te leggen. Dit kan door de link op te halen op de LinkedIn-pagina’s van de onderzoeksgroep of door een e-mail te sturen aan Ronald Keijzer, R.Keijzer@uu.nl.

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.