Alert 183 – Vierdejaars pabostudenten die de kennisbasistoets nog niet gehaald hebben

Verschillende opleidingen werkten mee aan het onderzoek naar vierdejaars pabostudenten die de kennisbasistoets nog niet gehaald hebben. Zij maakten portretjes van deze studenten en vroegen studenten een vragenlijst in te vullen.

Studenten hebben tot 15 mei de kans de vragenlijst in te vullen. Daarna wordt een start gemaakt met de analyse van de gegevens. Daarbij hebben de leden van de ELWIeR onderzoeksgroep hulp nodig. Daarom nodigen we alle opleiders die meegewerkt hebben aan dit onderzoek om op donderdag 11 juni a.s. aanwezig te zijn bij een bijeenkomst van de onderzoeksgroep waar de uitspraken van studenten gecategoriseerd, geordend en gelabeld worden, om zo gezamenlijk te verhelderen wat vierdejaars studenten die de kennisbasistoets niet halen typeert.

Praktisch

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.