Alert 194 – De rol van de leerkracht in breukenlessen

Hebt u altijd willen weten hoe een goede breukenles gegeven wordt? En wat een leerkracht hiervoor moet weten en kunnen? En hebt u altijd willen weten hoe leerkrachten hierbij ondersteund kunnen worden?
Kom dan naar het slotcongres De rol van leerkrachten in breukenlessen!

Doel van het slotcongres is om de resultaten van het onderzoek te presenteren en te vertalen naar de praktijk. Het onderzoek richtte zich op de rol van leerkrachten in breukenlessen in groep 7: wat is goede instructie in zo’n les en wat moet een leerkracht weten om een goede les te geven?

Maaike Koopman en Marieke Thurlings (Eindhoven School of Education) presenteren de resultaten van dit onderzoek en u kunt kiezen uit twee interactieve workshops waarin u met de resultaten aan de slag gaat: ken je leerling en herken je profiel.

Het slotcongres is dinsdag 15 september 2015 van 14.30u tot 18.00u, in de Zwarte Doos, op de campus van de Technische Universiteit Eindhoven. Aanmelden is gratis, maar wel verplicht.

Informatie over het onderzoeksproject van de ESOE, TU Eindhoven

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.