Alert 260 – Ontwikkelaars gezocht voor de update van de post-hbo opleiding coördinator rekenen?

De LPNPO zoekt voor het project Update van de post hbo opleiding tot coördinator rekenen:
Pabodocenten rekenen-wiskunde, die

• ervaring hebben met het verzorgen van de opleiding tot coördinator rekenen
  • aantoonbare ervaring hebben met het ontwikkelen van onderwijsmateriaal
  • zo mogelijk in 2016-2017 een nieuwe groep studenten aan hun eigen Hogeschool gaan opleiden
  • komend jaar kunnen meewerken aan het ontwikkelen van het vernieuwde opleidingsprogramma (20 thema’s)
  • kunnen participeren in een ontwikkelgroep van 4 docenten
  • onder leiding van een projectleider/ lector 5 thema’s willen uitwerken tot bijeenkomsten van de vernieuwde post-hbo-opleiding
  • aan dit project tenminste 50 uur kunnen besteden
  • in de periode van oktober 2016 en tot oktober 2017
  • het ontwikkelwerk kunnen doen binnen werktijd (met mandaat van het eigen management wordt het ontwikkelwerk opgenomen in de jaartaak)

Interesse? Neem dan voor zaterdag 16 juli contact op met: Ronald Keijzer (R.Keijzer [at] ipabo.nl) of Carla Compagnie-Rietberg (c.compagnie [at] hsmarnix.nl). Geef in de mail aan wanneer je beschikbaar bent in de zomer voor overleg over je sollicitatie en geef ook aan op welke dagen in de eerste twee weken van oktober je beschikbaar bent voor de startbijeenkomst van het ontwikkelteam.

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.