Vacature – Promotie – Hoe stimuleer je wetenschappelijk redeneren in online tertiair bètaonderwijs?

Als promovendus ga je aan de slag met een promotieonderzoek op het gebied van tertiair bètaonderwijs met als titel ‘Wetenschappelijk discours in hybride hoger onderwijs in wiskunde en natuurwetenschappen’.

Net als in de rest van de wereld heeft de pandemie ook binnen de Universiteit Utrecht geleid tot een doorbraak van online en hybride vormen van onderwijs. Vanuit wetenschappelijk oogpunt zijn nog veel kanten van deze typen onderwijs onbegrepen. In dit onderzoek gaat de interesse uit naar de context van hoger bètaonderwijs. Je gaat onderzoek doen naar manieren om bachelor studenten te laten profiteren van nieuwe inzichten over onderwijsvormen, zoals flipping the classroom of hybride bijeenkomsten waarbij een gedeelte van de studenten online en een ander gedeelte fysiek aanwezig is. Hoe bevorder je tijdens dit type onderwijs het wiskundig en natuurwetenschappelijk redeneren van de studenten?

Meer informatie over de vacature is hier te vinden.

Aanvullende informatie

Als je vragen hebt over deze functie, stel ze gerust aan Paul Drijvers