Vacature – Onderwijskundig adviseurs/trainers (0,8 fte)

Onderwijsadvies & Training (O&T) zoekt gepromoveerde onderwijskundig adviseurs/trainers. Als adviseur/trainer geef je advies en begeleid je bij onderwijsontwikkelingen, en geef je trainingen aan onderwijsprofessionals in verschillende onderwijssectoren. O&T zoekt twee of drie nieuwe collega’s met een brede expertise en ervaring, en in het bijzonder met expertise in CLIL, interdisciplinair onderwijs, community engaged learning, en curriculum. Voor het thema aansluiting VO-WO zoeken we kandidaten die ook organisatorische ervaring hebben. Reageer uiterlijk 6 maart!

Wat doet O&T?

Onze kerntaak is het bieden van dienstverlening aan het onderwijs, waarbij we inzichten gebruiken uit de onderwijswetenschappen. Wij hechten hierbij aan onze kernwaarden deskundig, verbindend en inspirerend. We werken voor verschillende doelgroepen binnen de Universiteit Utrecht en andere onderwijsinstellingen in vooral het hoger, voortgezet, beroeps- en primair onderwijs. Ons team bestaat uit 50 betrokken medewerkers, en we zijn onderdeel van de Faculteit Sociale Wetenschappen en partner van the Centre for Academic Teaching and Learning (CAT) van de UU.