Event digitale geletterdheid, regio Utrecht

Event digitale geletterdheid

16 mei 2024, 15:30-18:00

Flyer

Op woensdag 6 maart zijn de nieuwe kerndoelen digitale geletterdheid gelanceerd door SLO. Om scholen te inspireren hoe je hier invulling aan kunt geven, organiseren PCOU Willibrord en de Bibliotheek Utrecht in samenwerking met de Marnix Academie en de Hogeschool Utrecht op 16 mei 2024 een ‘Onderwijsevent Digitale Geletterdheid’. Deze middag zal geheel in het teken staan van de nieuwe kerndoelen: hoe pas je digitale geletterdheid toe in de praktijk, waar kun je aan denken?

SLO trapt de middag af met een toelichting op de kerndoelen. Vervolgens worden er diverse inspirerende workshops aangeboden én is er na afloop een netwerkborrel met een hapje en een drankje.

• 15.30 Inloop en keuze workshops
  • 16.00 Welkom en keynote SLO met toelichting op de kerndoelen digitale geletterdheid
  • 16.40 Pauze
  • 16.55 Start workshopronde 1