De computer in de wiskunde: breekijzer of oud schroot? Vakantiecursus 2017

Voor leraren in de exacte vakken aan havo, vwo, hbo leerlingen en andere belangstellenden organiseert het Platform Wiskunde Nederland (PWN) in 2017 een vakantiecursus met als thema: “De computer in de wiskunde: breekijzer of oud schroot?”

Dit jaar betreft het een tweedaagse cursus, vrijdag 25 augustus en zaterdag 26 augustus aan de TU Eindhoven en op vrijdag 1 september en zaterdag 2 september bij het CWI, Amsterdam.

De cursus is voor wiskundedocenten van elk niveau toegankelijk. De deelnemers ontvangen bij aanvang van de cursus een syllabus met teksten van de voordrachten. Het cursusgeld bedraagt €95. Voor studenten van lerarenopleidingen is het cursusgeld slechts €35. Voor gepensioneerden geldt een speciaal tarief van €50.