Master Expertdocent Primair Onderwijs (MEPO)

Bij instituut Theo Thijssen, de pabo van de Hogeschool Utrecht, is er voor het seizoen 2020-2021 nog plek voor studenten bij de Master Expertdocent Primair Onderwijs (MEPO).

In deze video meer informatie over deze opleiding.

Je kunt ook even dit Puzzeltje spelen waardoor je meer achtergrond leert kennen.

Tijdens deze MEPO kijk je met een kritische en onderzoekende blik naar je vak en ontwikkel je jezelf. Je doet recente kennis op over taal, rekenen, wetenschap en technologie, sociaal-emotionele ontwikkeling en het volgen van leerresultaten en verbeteren van je onderwijs. Ook leer je kritisch reflecteren op jezelf: wie ben ik als leerkracht en vanuit welk perspectief pak ik onderwerpen aan en maak ik keuzes? Je oefent vaardigheden in je eigen klas, zoals het observeren van kinderen en het kiezen en inzetten van je lesmaterialen. Je leert met een andere bril te kijken naar je lessen en jouw school. Je wordt een kritische gesprekspartner die nieuwe kennis en ideeën inbrengt.
Zo sta jij steviger voor je klas en in je contacten met ouders en collega’s.

Meer informatie of stuur een mail met je vragen aan programmaleider Dr. Yvette Sol, yvette.sol@hu.nl