Leerkrachten basisonderwijs gezocht voor kerndoelenteams M&N, R&W en Digitale geletterdheid

Ben jij of ken jij de leerkracht basisonderwijs die aan de slag wil voor de kerndoelen van de toekomst? In de kerndoelenteams voor Mens en Natuur (waar ook wetenschap en technologie onder valt), Rekenen en Wiskunde en Digitale geletterdheid is er nog plaats voor leerkrachten basisonderwijs.

De afgelopen jaren hebben leraren en scholen al bouwstenen opgeleverd voor het nieuwe curriculum (zie www.curriculum.nu/voorstellen). Nu gaan leraren, lerarenopleiders/vakdidactici en curriculumexperts deze bouwstenen verder ontwikkelen tot kerndoelen. Dit is dé kans om mee te werken aan de kerndoelen van morgen. En zo leerlingen met goed onderwijs voor te bereiden op hun toekomst. Tegelijkertijd krijg je volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen: een verdieping van je vakexpertise.

Kijk op www.curriculum.nu voor meer informatie, meld je aan en/of zet deze link uit in jouw netwerk.

Deadline is 29 oktober 2020.