Kosteloos boek Grote Rekendag 2021

Ieder jaar wordt de Grote Rekendag georganiseerd. Het is een dag voor alle basisscholen in Nederland en Vlaanderen (groep 1 t/m 8) die helemaal in het teken staat van rekenen. En dan niet gewoon in de klas, maar vooral ook daarbuiten.

Want rekenen is veel meer dan sommen maken in je werkboek! De volgende Grote Rekendag vindt plaats op twee moment in 2021: woensdag 24 maart 2021 en woensdag 23 juni 2021. Het thema van deze editie is Op rekenreis.

De inschrijving loopt.<< lees meer >>

Pabo-opleidingen en onderwijsadviesdiensten kunnen voor de Grote Rekendag 2021
een kosteloos boek aanschaffen!

NB. Wellicht dat we ons dit jaar moeten beperken tot alleen een gratis pdf-versie. We laten dit spoedig weten.

Voorwaarde hiervoor zijn:

• de aanvrager is verbonden aan schoolbegeleidingsdienst, is als zelfstandig
  • onderwijsadviseur gevestigd of verbonden aan een hogeschool,
  • per schoolbegeleidingsdienst of hogeschool wordt maximaal één boek verstrekt,
  • de aanvrager gebruikt het boek in het aanbod naar scholen of studenten (maar stelt het materiaal niet ter beschikking aan scholen),
  • de aanvraag wordt voor 1 februari 2021 ingediend.

Klik hier voor het aanvraagformulier