Naar meer programmeren in het basisonderwijs (webinar 20 januari a.s.)

Organisatie, TechYourFuture, VHTO en Hogeschool Windesheim

inloop om 14:50 uur

Voor wie: leerkrachten basisonderwijs en geïnteresseerden.

In het webinar ‘Naar meer programmeren in het basisonderwijs’ delen Felienne Hermans, Rianne van den Berghe, Anika Embrechts, Corine Noordink en andere sprekers hun kennis over drie domeinen: integratie in andere vakken, tools en passend onderwijs.

Per domein staan drie verschillende sessies op het programma, waaruit leerkrachten kunnen kiezen. Tijdens deze sessies delen experts hun inzichten, praktische tools en voorbeelden uit de praktijk.

We willen leerkrachten op deze wijze inspireren. Allereerst willen we ze inspireren om hun lessen te verrijken met programmeeronderwijs. Daarnaast willen we ze inspireren om hun collega’s in beweging te krijgen om samen het programmeeronderwijs vorm te geven binnen hun school.

Bij elke sessie krijgen deelnemers de kans om vragen te stellen.

Meer informatie en inschrijven