Duurzaam onderwijs binnenste buiten

• Wanneer: woensdag 15 juni, 13.00 – 18.00 uur
  • Waar: in en buiten het pabo-gebouw van de Hogeschool van Amsterdam – Kohnstammhuis aan Wibautstraat 2-4, Amsterdam

Hoe kunnen we de transitie van een niet-duurzame naar een duurzame samenleving realiseren? Dat is een gezamenlijk leerproces van iedereen: leerkrachten, schoolleiders, ouders, buurtbewoners, natuur- en duurzaamheidsorganisaties, ondernemers, gemeentes. Daar organiseert Duurzame Pabo deze middag om jou op diverse manieren te laten ervaren hoe je de directe omgeving van jouw school kunt benutten voor betekenisvol leren. Ook overleggen basisscholen, pabo’s en NME centra op welke manier ze verder kunnen met duurzaamheid binnen hun school. Bekijk hier het programma en meld je aan.