Vacature docent Vakdidactiek Primair onderwijs Rekenen en gecijferdheid

De Erasmus Universiteit Rotterdam, Erasmus School of Social and Behavioural Sciences, Educatieve Master Primair Onderwijs (EMPO) zoekt een docent voor het verzorgen van het vak “Rekenen en gecijferdheid in grootstedelijke context”.

De EMPO is een tweejarige wetenschappelijke opleiding die opleidt voor het primair onderwijs in een grootstedelijke context met pedagogiek als basis. Studenten behalen een bevoegdheid voor het primair onderwijs en een Master of Science diploma.

Het tweede jaar van de opleiding start in september met een blok op het gebied van rekenen en gecijferdheid. De docent die we zoeken zal het blok in detail ontwerpen vanuit de eindtermen en de visie van de opleiding, en vervolgens het blok ook verzorgen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de directeur van de EMPO, prof. dr. Sabine Severiens.