Gezocht: ouders of verzorgers van meertalig kind

Bent u of kent u ouders of verzorgers van een meertalig kind (basisschool leeftijd)? Spreekt het kind Nederlands op school en een andere taal (of talen) thuis?

Het Multi-STEM project onderzoekt hoe ouders/verzorgers van meertalige kinderen taal gebruiken. Welke talen spreek je tijdens het koken, op school of tijdens het huiswerk maken? Wat zijn de gedachten hierachter? We onderzoeken dit door middel van een vragenlijst.

Met uw hulp kunnen we meertalige rekenactiviteiten ontwikkelen. Zo kunnen ouders in meerdere talen hun kinderen helpen met rekenen.

Wie: Ouders en verzorgers van meertalige kinderen.

Duur: 10-25 minuten.

Beschikbare talen: Polski, العربية الفصحى, English, Türkçe, فارسی, Français, українська мова, Español, Nederlands.

Compensatie: Van de eerste 200 ouders/verzorgers, krijgt elke 15e participant een cadeaubon die gebruikt kan worden in veel verschillende winkels in Nederland.

Meedoen.