Alert 23 – Energieke bijeenkomst ELWIeR verduurzaming

Op 15 maart 2012 kwamen ongeveer 30 docenten en bestuurders van lerarenopleidingen bij elkaar (voornamelijk ELWIeR, en ook enkelen vanuit ECENT, www.ecent.nl).

Inzet van deze bijeenkomst was om commitment te peilen voor een volgende periode ELWIeR (elwier 3.0), schooljaren 2012-2013 en schooljaren 2013-2014.

Als we goed luisteren naar deze bijeenkomsten zien we dat er ‘investeringsbereid’ is bij individuele hogescholen/universiteiten omdat het samenwerkingsverband ELWIeR (en nog duidelijker Panama, SLW en Vadiwulo) een meerwaarde vertoont en dus in de ogen van veel aanwezigen een continuiteit verdient.

Op korte termijn (binnen vier weken) zal er vanuit elwier-kernteam een vervolgstap gezet worden.

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.