Lerarenopleidingen Science en Wiskunde/Rekenen

Panama Conferentiebundel 17 (1999)

Panama Cursusboek 17 – 1999
Thema: Overzicht en samenhang. Leerlijnen in/en een uitdagende praktijk.
Eindredactie: Ronald Keijzer en Willem Uittenbogaard
Uitgave: Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht

Artikelen

  • Bokhove, J. and Eigenhuis, N. (1999). Kenmerken van ‘Rekenrijk’ (PDF). In Panama Cursusboek 17 Overzicht en samenhang – leerlijnen in/en een uitdagende praktijk – (pp. 79-88). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Dolk, M. (1999). Het realistische gehalte  van het onderwijs in MILE (PDF). In Panama Cursusboek 17 Overzicht en samenhang – leerlijnen in/en een uitdagende praktijk – (pp. 117-124). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Klein, A. S. (1999). De getallenlijn als basis voor een uitdagende onderwijspraktijk (PDF). In Panama Cursusboek 17 Overzicht en samenhang – leerlijnen in/en een uitdagende praktijk – (pp. 43-54). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Korthagen, F. A. J. (1999). Realistisch opleidingsonderwijs (PDF). In Panama Cursusboek 17 Overzicht en samenhang – leerlijnen in/en een uitdagende praktijk – (pp. 89-104). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Van Beusekom, N. J. M. and Steege, t. E. (1999). Kleuters achter de computer (PDF). In Panama Cursusboek 17 Overzicht en samenhang – leerlijnen in/en een uitdagende praktijk – (pp. 69-77). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Van den Heuvel-Panhuizen, M. (1999). Bomen over rekenen boven 2000 (PDF). In Panama Cursusboek 17 Overzicht en samenhang – leerlijnen in/en een uitdagende praktijk – (pp. 11-34). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.

Verwijzingen

ELWIeR en Ecent als één STEM