Panama Conferentiebundel 20 (2002)
Panama Cursusboek 20 – 2002
Thema: Interactie in het reken-wiskundeonderwijs
Eindredactie: Ronald Keijzer en Willem Uittenbogaard
Uitgave: Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht
Artikelen
- Damhuis, R. and Litjens, P. (2002). Taal leren door interactie; geldt dat ook voor rekentaal? (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 89-121. .
- Gravemeijer, K. P. E. (2002). Context van de interactie (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 61-76. .
- Huitema, S. (2002). Interactie en de dilemma’s van de leerkracht
– differentiatie in interactie – (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 26, 41-48. . - Milo, B. F. and Ruijssenaars, A. J. J. M. (2002). Interactie in het speciaal basisonderwijs (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 77-87. .
- Nelissen, J. (2002). Interactie: een vakpsychologische analyse1 (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 11-40. .
- Selter, C. (2002). On German primary children’s solutions to addition and substraction (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 163-173. .
- Van Eerde, D., Elbers, B. and Jonkers, M. (2002). Participatie en interactie in de multiculturele wiskundeles (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 123-140. .
- Vedder, P. (2002). Realistisch rekenen en rekenzwakke, allochtone kinderen
– onderwijskansen op tafel – (PDF), Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs (Vol. 20, pp. 49-60). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht. - Zolkower, B. and Shreyar, S. (2002). Participatie en interactie in de multiculturele wiskundeles (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 141-162. .