Lerarenopleidingen Science en Wiskunde/Rekenen

Panama Conferentiebundel 20 (2002)

Panama Cursusboek 20 – 2002
Thema: Interactie in het reken-wiskundeonderwijs
Eindredactie: Ronald Keijzer en Willem Uittenbogaard
Uitgave: Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht

Artikelen

  • Damhuis, R. and Litjens, P. (2002). Taal leren door interactie; geldt dat ook voor rekentaal? (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 89-121. .
  • Gravemeijer, K. P. E. (2002). Context van de interactie (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 61-76. .
  • Huitema, S. (2002). Interactie en de dilemma’’s van de leerkracht
    – differentiatie in interactie – (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 26, 41-48. .
  • Milo, B. F. and Ruijssenaars, A. J. J. M. (2002). Interactie in het speciaal basisonderwijs (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 77-87. .
  • Nelissen, J. (2002). Interactie: een vakpsychologische analyse1 (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 11-40. .
  • Selter, C. (2002). On German primary children’s solutions to addition and substraction (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 163-173. .
  • Van Eerde, D., Elbers, B. and Jonkers, M. (2002). Participatie en interactie in de multiculturele wiskundeles (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 123-140. .
  • Vedder, P. (2002). Realistisch rekenen en rekenzwakke, allochtone kinderen
    – onderwijskansen op tafel – (PDF), Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs (Vol. 20, pp. 49-60). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Zolkower, B. and Shreyar, S. (2002). Participatie en interactie in de multiculturele wiskundeles (PDF) Panama Cursusboek 20 Interactie in het reken-wiskundeonderwijs, 20, 141-162. .

Verwijzingen

ELWIeR en Ecent als één STEM