Gezocht enthousiast ICT-talent met programmeerskills

TORPEDO van de Hogeschool Utrecht wordt een nieuwe innovatieve digitale leeromgeving waarbinnen pabostudenten hun rekenvaardigheid kunnen ontwikkelen. Het ontwerpplan van TORPEDO won onlangs een onderwijsinnovatieprijs van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap waardoor er nu middelen zijn om de leeromgeving daadwerkelijk te realiseren. We zoeken een enthousiast en creatief programmeertalent dat per direct voor een aantal maanden (parttime) aan dit project wil werken.

Wil jij je programmeerskills inzetten om de basisschoolleerkrachten van de toekomst te steunen bij hun rekenontwikkeling? Kun jij een moodle-achtige omgeving uitbreiden met specifieke functionaliteiten? Durf jij de verantwoording te nemen voor dit programmeerproject?

Stuur dan vóór 21 mei een mail naar hogeschoolhoofddocent Rekenen-wiskunde Marjolein Kool marjolein.kool@hu.nl van de Hogeschool Utrecht, waarin je je cv presenteert en uitlegt waarom jij de developer bent aan wie ze haar bekroonde ontwerp kan toevertrouwen. Als je eerst nog wat nadere informatie wilt kun je haar mailen of bellen 06-81245238.
Ken je iemand die aan deze kwaliteiten voldoet en die we voor deze klus kunnen uitnodigen? Laat het dan alsjeblieft ook even weten.