Vacature opleidingsdocent rekenen-wiskunde (0,8 fte)

Hogeschool iPabo zoekt een inspirerende opleidingsdocent rekenen-wiskunde (0,8 fte), die voldoening haalt uit het lesgeven aan studenten. Als opleidingsdocent ben je breed inzetbaar voor werkzaamheden binnen de bacheloropleiding en in onze Ad Pedagogisch Educatief Professional. Je verzorgt uitdagend reken-wiskundeonderwijs in alle opleidingsvarianten: voltijd, (verkorte) deeltijd, zij-instroom, universitaire pabo en de Associate degree. Je werkt regelmatig vakoverstijgend met collega’s van andere vakgroepen. Op termijn bestaat de mogelijkheid om praktijkgericht onderzoek te verrichten binnen het lectoraat rekenen-wiskunde.
Je kunt tot en met 31 maart 2021 reageren op deze vacature.
Meer informatie.
Hogeschool iPabo is een zelfstandige hogeschool met twee locaties, Amsterdam en Alkmaar.