Vacature opleidingsdocent rekenen/wiskunde (0,6 – 0,8 fte)

De Marnix Academie, lerarenopleiding basisonderwijs in Utrecht, zoekt per direct een

Opleidingsdocent rekenen/wiskunde (0,6 – 0,8 fte).

Functieomschrijving

Als docent ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen en verzorgen van onderwijs. Daarnaast
ben je studiecoach en assessor. Niet alleen vakdeskundigheid is daarom belangrijk, maar ook de
vaardigheid om je te richten op de algemene professionele vorming van de toekomstige leraren
primair onderwijs.

Functie-eisen

De opleidingsdocent heeft

• een afgeronde masteropleiding;
  • heeft affiniteit met en kennis van het basisonderwijs;
  • beschikt over goede en gevarieerde didactische vaardigheden;
  • beschikt over ruime wiskundige kennis en vaardigheden;
  • is bekend met de vakdidactische ontwikkelingen op het gebied van reken-
    /wiskundeonderwijs, in het bijzonder de realistische vakdidactiek;
  • kan studenten motiveren voor en begeleiden bij het geven van reken-
    /wiskundeonderwijs aan leerlingen in het basisonderwijs;
  • heeft een open houding ten aanzien van de identiteit van de hogeschool;
  • wil bijdragen aan gelijke kansen voor iedereen en het beste onderwijs voor alle leerlingen;
    is bereid en in staat om ook ’s avonds binnen de deeltijdopleiding en/of het
    zij-instroomtraject te werken;
  • is enthousiast om samen met een team onderwijs te geven binnen een
    beroepsopleiding.

Wij bieden

De cao-hbo is van toepassing. Je krijgt in eerste instantie een contract voor bepaalde tijd voor de
periode van 1 jaar. Bij goed functioneren en bij gelijkblijvende omstandigheden kan het dienstverband worden verlengd.
De functie is ingeschaald in schaal 11. Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt op fulltime-basis minimaal € 3.658,64 en maximaal € 5.026,85 bruto per maand.
Daarnaast kent de Marnix Academie een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.

Geïnteresseerd

Meer informatie over al onze vacatures
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winona Ensink (teamleider), e-mail: w.ensink@hsmarnix.nl.

Sollicitatieprocedure

Sollicitaties kun je tot en met 6 oktober 2021 sturen aan: vacature-rekenenwiskunde@hsmarnix.nl.
Sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 41 (1e ronde) en week 43 (2e ronde).