Slotconferentie Arts loves Sciences

Het lectorenplatform ‘Onderwijs op het snijvlak van kunst, wetenschap en technologie’ organiseert een gratis slotconferentie op 18 november 2021.

Verschillende sprekers geven een presentatie over ArtsSciences praktijken in verschillende educatieve contexten. Daarnaast presenteert het lectorenplatform haar onderzoeksagenda en de vernieuwde website met nieuwe ArtsSciences lessen voor PO en VO én actuele bronnen uit de hedendaagse ArtsSciences praktijk.

Voor wie?

De conferentie is bedoeld voor docenten, kunstenaars, culturele instellingen, techniekplatforms, onderzoekers, opleiders, (master)studenten – iedereen die geïnteresseerd is in onderwijs op het snijvlak van kunst, wetenschap en technologie.

Programma

10.00 Opening door Hanno van Keulen (lector Leiderschap in Onderwijs en Opvoeding, Hogeschool Windesheim)
10.15 Lezing Andrea Bandelli, directeur Science Gallery International
10.45 Presentatie Robin van den Akker, directeur Erasmus Center for Liberal Arts and Sciences