Panama Cursusboek 21 (2003)

Panama Cursusboek 21 – 2010
Thema: Een wereld van verschillen – differentiatie in het reken-wiskundeonderwijs
Eindredactie: Ronald Keijzer, Willem Uittenbogaard
Uitgave: Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht

Artikelen

• Gravemeijer, K. and Van Eerde, D. (2004). Verschil maken. In R. Keijzer and W. Uittenbogaard (Eds.), Een wereld van verschillen. Differentiatie in het reken-wiskundeonderwijs. Utrecht: Panama/Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht.
  • Gravemeijer, K. P. E. and Eerde, H. A. A. v. (2003). Verschil maken (PDF) Panama Cursusboek 21 Een wereld van verschillen – differentiatie in het reken-wiskundeonderwijs -, 21, 9-32. .
  • Milo, B. and Ruijssenaars, A. (2004). Instructie en leerlingkenmerken. In R. Keijzer and W. Uittenbogaard (Eds.), Een wereld van verschillen. Differentiatie in het reken-wiskundeonderwijs. Panama / Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht: Utrecht.
  • Scherer, P. (2003). Different students solving the same problems – the same students solving the same problems (PDF) Panama Cursusboek 21 Een wereld van verschillen – differentiatie in het reken-wiskundeonderwijs -, 21, 47-65. .