Docentennetwerk biologie (vohonetwerken) komt twee keer bij elkaar

| VO |

Beta-partners en U-Talent organiseren samen twee bijeenkomsten (16-1 en 4-4), 16:00-20:00

Meer info en inschrijven

Docentenactiviteit biologie

Utrecht en Amsterdam

Hoe breng je als docent de grote variatie aan rollen van organismen onder de aandacht bij de leerlingen? Hoe maak je iets dat zo klein en voor sommigen weerzinwekkend is, interessanter, inzichtelijk en zichtbaar?

In twee gekoppelde docentenactiviteiten biologie staat het thema micro-organismen dit jaar centraal. We geven je kennis en handvatten voor je lessen.

De eerste bijeenkomst is op 16 januari en focust op schimmels. We hebben Han Wösten te gast die een lezing geeft getiteld ”De wereld beschimmelt!”. Daarnaast bespreken we slijmschimmels. Als alles goed gaat krijgen jullie stukjes slijmschimmel mee om er op school mee aan de slag te gaan!

Dit netwerk wordt in samenwerking met Bètapartners georganiseerd. De 1e bijeenkomst wordt gehouden op de Universiteit Utrecht.

Schrijf je in om mee te doen! Meer info en inschrijven