Thomas More Hogeschool zoekt: opleidingsdocent rekenen-wiskunde 0.8-1.0 fte

Thomas More Hogeschool zoekt een opleidingsdocent voor het verzorgen van vakdidactiek rekenen-wiskunde en gecijferdheid aan voltijd- en deeltijdstudenten. Je bent als opleidingsdocent zo mogelijk tevens inzetbaar op andere taken zoals begeleiding van studenten bij hun professionele ontwikkeling en bij het leren in de praktijk van de basisschool.

Gevraagd wordt…
  • Een relevante master
  • Ervaring met rekenonderwijs in het basisonderwijs
  • Passie voor het vak rekenen-wiskunde
  • Affiniteit met innovatieve onderwijspraktijken
  • Visie op het opleiden van leraren, goed zijn in het werken met studenten en daarbij ‘voorbeeldig zijn’ in activerende didactiek
  • Beschikbaar op dinsdag- of donderdagavond voor het onderwijs aan deeltijd-avondgroepen
Organisatie

Thomas More Hogeschool biedt de lerarenopleiding basisonderwijs aan in een variëteit aan routes en ontwikkelt post-initiële professionalisering en onderzoekswerkplaatsen in samenwerking met het werkveld en diverse kennisinstituten. De hogeschool participeert in het Radiantlectoraat rekenen en wiskunde.