cTWO – vernieuwingscommissie wiskunde 2004-2012

Aan het einde van 2012 heeft de commissie Toekomst WiskundeOnderwijs cTWO haar eindrapport opgeleverd aan het ministerie van OCW. Het eindrapport bevat onder meer voorstellen voor examenprogramma’s Wiskunde A, B en D havo en Wiskunde A, B, C en D vwo die in het schooljaar 2015/2016 in klas 4 kunnen worden ingevoerd. In een apart document doet cTWO een voorstel voor Wiskunde C op havo. Zie voor meer informatie de link naar publicaties aan de linkerkant van het scherm.

cTWO als uitgebreide vernieuwingscommissie wiskunde is eind 2012 opgehouden te bestaan. Ten behoeve van het invoeringstraject blijft er gedurende die tijd nog in beperkte vorm een cTWO-kern bestaan. Deze site zal niet meer actief worden onderhouden, behalve de onderdelen die het lesmateriaal voor Wiskunde D en de pilotscholen bevatten en de opgavenbank bij de Tussendoelen voor de onderbouw. Deze zijn via het menu aan de linkerkant van het scherm bereikbaar.

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.