Minor HAN -> bedrijfsopdracht als basis voor onderwijs

bij de Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN) start de minor ‘Onderzoekend & Ontwerpend Leren (O&O, T&T, W&T) – reële vraagstukken bedrijfsleven/instellingen als vertrekpunt voor projecten in de klas -’.

Een minor die we graag onder de aandacht brengen, voor O&O- of T&T-docenten, of leraren w&t po:

• Door het volgen van deze minor ben jij als leraar van de toekomst in staat om het onderwijs te koppelen aan haar
    omgeving. Deze omgeving speelt namelijk een belangrijke rol in het loopbaanproces van je leerlingen.
  • Ook verwerf je binnen deze minor kennis over het bedrijfsleven en pas je deze kennis toe in jouw onderwijs. De minor sluit aan op huidige ontwikkelingen en het onderwijs van bètavakken, waarbij het lesgeven vanuit contexten een steeds belangrijkere rol krijgt.
  • Je kunt je binnen deze minor bekwamen in en voorbereiden op het O&O-onderwijs (h/v, Technasium), T&T-onderwijs (vmbo) of W&T-onderwijs (basisschool) waar samenwerken met het bedrijfsleven een belangrijke rol speelt. Hiermee versterk jij je positie op de arbeidsmarkt.

Eind januari 2023 start deze minor. Je kunt je inschrijven tot 31 oktober.