Hackacton Articiële Intelligentie oktober 2022 (Universiteit Twente)

Hackacton Articiële Intelligentie (5), 6 en 7 oktober 2022 (TU Twente)

Thema: Artificial inteligence voor feedback in het onderwijs

Meer informatie en gratis inschrijven

Wat is een hackaton?

Een hackaton is een activiteit waarin deelnemers in een korte tijd non-stop bezig zijn met één bepaalde casus. Het thema van deze AI hackaton is feedback. Voor het meedoen aan deze hackaton is kennis van Artificial Intelligence een pré, maar niet vereist: er lopen ook experts (Jedi’s) rond om teams te ondersteunen. Daarnaast worden alle deelnemers gevraagd om voorafgaand een online professionalisering te volgen.

We nodigen docenten, schoolleiders, managers, studenten, leerlingen en andere geïnteresseerden uit om in teams van 6-8 personen drie dagen (5, 6 en 7 oktober 2022) te werken aan een feedbackprobleem. Deze teams gaan, onder begeleiding van de Jedi’s, aan de slag met hun eigen AI-toepassing voor de eigen gekozen casus. Aan het einde, op 7 oktober, presenteren alle teams hun oplossingen aan een deskundige jury die de presentaties beoordeelt en uiteindelijk een winnaar zal uitroepen.

Deze activiteit wordt georganiseerd door de proeftuin AI in het hoger onderwijs.