VO HO Netwerken Conferentie 2022

Datum: 3 november 2022
Tijd: van 12:30 uur tot 17:30 uur
Plaats: Radboud Universiteit, Nijmegen

Op donderdag 3 november 2022 organiseren de regionale VO-HO netwerken een landelijke conferentie VO-HO netwerken, met het thema ‘Professie & Loopbaan’.

De vaksteunpunten vormen de basis van de regionale VO-HO netwerken. Zowel in de regionale als de landelijke vaksteunpunten slaan docenten en vakdidactici de brug tussen voortgezet onderwijs en hoger onderwijs. Deze structuur maakt de waardevolle ‘bottum up approach’ mogelijk die onmisbaar is voor succes. Succes in het invoeren van nieuwe curricula, in het bevorderen van de aansluiting voor leerlingen en ook het aansluiten bij de professionaliseringsbehoeften van de docenten. De vaksteunpunten kennen verschillende werkwijzen, uitdagingen en best practices. Om van elkaar te leren organiseren we op woensdag 3 november 2022 weer een fysieke landelijke regionale VO-HO netwerken conferentie voor onze vaksteunpunten, stakeholders en andere geïnteresseerden. Dit jaar nodigen we niet alleen onze bètavaksteunpunten uit, maar zijn ook de opstartende alfa en gamma vaksteunpunten van harte welkom om kennis op te halen uit te wisselen.