Bètapartners – conferentie – 16 maart 2023

Bèta-partners is één van de Regionale VO HO Netwerken.

betapartners.nl

Conferentie 2023 – Energie van ATP tot zonnecel

De Bètapartners-conferentie vindt op donderdag 16 maart 2023 plaats.

Voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang!

De bètavakken staan steeds meer in de belangstelling en er is toenemende interesse bij leerlingen. Grote actuele brede thema’s als duurzaamheid en de opkomst van steeds meer technologie vragen om onderbouwde discussies in de klas en met alfa en gamma wordt gezocht naar balans in de aanpak. Leerlingen vragen op welke manier zij zelf betrokken kunnen zijn en invloed kunnen hebben. In de conferentie gaan we met docenten, TOA’s en schoolleiders breed in op actueel onderzoek, leggen de relatie tussen de schoolse kennis en ontwikkelingen in de maatschappij, duiken in de wereld van techniek en bespreken met elkaar hoe we actueel onderwijs vorm kunnen geven in tijden van lerarentekorten.

Deelname is gratis voor leden van Bètapartners. Voor andere instellingen zijn de kosten per persoon 100 euro. Dit is inclusief drankjes en versnaperingen tussendoor en afsluitende avondmaaltijd.

De Bètapartnersconferentie 2020 vindt plaats op donderdag 12 maart 2020 op de Universiteit van Amsterdam.