Lerarenopleidingen Science en Wiskunde/Rekenen

Educational Designer van februari 2024 verschenen

Educational Designer is een blad van en voor ontwikkelaars van onderwijs in wiskunde en in sciencevakken, met veel aandacht voor didactisch onderzoek en implementatie-onderzoek rond onderwijsmateriaal in ontwikkeling.

Issue 16 van Educational Designer (februari 2024) bevat de volgende artikelen.

Numerical Methods – A Curriculum Mystery (Charles Lovitt)
Multidimensional Science Assessment: Design Challenges and Technology Affordances (Brian D. Gane, Diksha Gaur, Samuel Arnold, & Daniel Damelin)
Mapping HOTmaths Lessons to the Common Core State Standards for Mathematics (Dominika Majewska, Rachael Horsman and Janine Angove)
Hands-on Mathematics Activities in Malawian Primary Schools (Ian Lowe)
Bespoke Learning Design – One Course, Multiple Cohorts (Katie Stripe)
Building Mathematical Spaces Through Multi-Faceted, Body-Scale Geometry (Leah F. Rosenbaum, Paul Reimer, Alik Palatnik, Dor Abrahamson)

ELWIeR en Ecent als één STEM